Sunday 8 May 2011

Hari ibu 2011

Maaf, saya tidak menyambut Mother's Day. Namun, saya meraikan kecintaan kepada ibu saya setiap hari tanpa dibataskan pada hari2 tertentu. Saya juga tidak ingin sekali melibatkan diri dalam hal ini yang mana disebalik hari tersebut adalah bersumberkan amalan tradisi Mothering Sunday atau Mother's Church. Ini pendirian saya kerana I'm Muslim. =)


hanya lagu yang mampu aku dendangkan buatmu ibuku!!!!


o0o0ppsss sebelum tu..ape pasal ye kebanyakn lagu untuk ibu-ibu semuanya nada yang sedih-sedih. Pecipta lagu pun satu, buatlah yang happy, ceria, gembira. Ha!! kan syook nk dengaq. Bukan ke dulu masa kita di lahirkan, mcm mana perasaan ibu kita? gembira yg teramat sgt kan dgn anugerah yg Allah berikan padanya. Oke lah, jom layan lagu yg aku tujukan khas buat BONDA tercinta!

 
 i love u mama..... wer ever u are u alwys in my heart and my mind thnks for ur loving me and caring me!!


 
Chaaaaaaakk mamma!! You will always be apart of my heart, i will never forget you!



i dedicate this song for myLovely mom!!! emmuah..emmuah!!


Azimat Bonda yang tidak pernah aku lupakan!!
(prasan tak ade faisal di situ, tu sahabat saya..hehe)


 
Ibu adalah segala-galanya.Dialah penghibur kita dalam kesedihan,tumpuan harapan dalam penderitaan dan daya kekuatan dalam kelemahan.Dialah sumber cinta kasih,belas kasihan,kecenderungan hati dan keampunan.Sesiapa kehilangan ibunya,hilanglah sebuah jiwa murni yang memberkati dan menjagainya siang dan malam...




 
Bila ibumu masih ada di sisi, jangan sesekali diderhakai. Bila ibumu sudah tiada nanti...walau takdir hidupmu seribu tahun lagi dan setiap inci bumi engkau jelajahi...tiada akan engkau temui lagi sang ibu yang pernah berbakti...kemudian nanti, hanya sesal esak tangismu merawan di hati.

AKHIR KATA-KATA

adik sayang ibuuuuuuuuuuuu!!!!! 



No comments:

Post a Comment